Regulamin

  1.  

    Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2.

Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Muzy i jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie Hotelu www.hotwlmuza.pl

3.

Za rezerwację gwarantowaną przyjmuje się:

- rezerwację potwierdzoną płatnością

- rezerwację za którą dokonano przedpłaty w wysokości 30% wartości całkowitej rezerwacji w terminie do 48 godzin od dnia złożenia rezerwacji.

Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.

4.

Gościowi przysługuje prawo anulowania rezerwacji /zmiany jej terminu mailowo, pisemnie

lub faksem przynajmniej 2 dni przed planowanym przyjazdem. W takim przypadku jeśli została dokonana przedpłata klient może wykorzystać ją w innym terminie do 12 m-cy

5.

Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia powyższą opłatą kartę kredytową, której numer został wskazany jako gwarancja zapłaty.

6.

W przypadku rezerwacji grupowej wymagane jest dokonanie wpłaty za cały pobyt conajmniej 4 dni przed planowanym przyjazdem grupy. W przypadku zmiany ilośći osób lub zamówionych usług zgłoszonych po tym terminie, hotel zastrzega sobie prawo do nie zwracania dokonanej nadpłaty.

7.

Jeżeli grupa zamówiła obiadokolację na godzinę inną niż określona w cenniku hotelowym, każde spóźnienie powyżej 30 min wiąże się z obiążeniem dodatkową opłatą w wysokości 50 zł za każdą rozpoczętą godzinę

8.

Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie i wypełnienie karty meldunkowej.

Śniadanie jest wliczone w cenę pokoju i podawane w jadalni w godzinach 8:00-10:00.

Śniadanie podawane jest w formie Szwedzkiego stołu – goście częstują się do syta w jadalni. Goście nie mogą wynosić jedzenia ze stołu śniadaniowego. Wszystkie produkty śniadaniowe wynoszone z jadalni podlegają opłacie.

Za dodatkową opłatą istnieje możliwość przygotowania dla Państwa kanapki lub lunch boksu na wynos. O szczegóły prosimy pytać obsługę.

9.

Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

10.

Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt .

11.

Gość hotelowy jest zobowiązany dokonać opłaty uzdrowiskowej w wysokości 3,50 zł / os/dz, płatne gotówką w recepcji w dniu przyjazdu.

12.

W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.

13.

Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w razie opóźniania się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.

14.

Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

15.

W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń w Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.

16.

Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:

    • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,

    • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,

    • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu, sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,

    • sprawną pod względem technicznym obsługę; a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Hotel dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

17.

Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatne następujące usługi:

    • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,

    • budzenie o wyznaczonej godzinie,

    • przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu, w depozycie w Recepcji z zastrzeżeniem § 6 ust. 4 Regulaminu,

    • przechowanie bagażu Gościa,

    • zamawianie taxi.

18.

Na terenie Hotelu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.

19.

Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Cennik wyposażenia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

20.

Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

21.

Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

22.

Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie jeżeli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji.

23.

Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, przekraczających możliwości przechowania w depozycie hotelowym.

24.

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym przed drzwiami frontowymi Hotelu.

25.

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W wypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego czasu przedmioty przejdą na własność Hotelu. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze przechowywane będą przez 24 godziny.

27.

Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja i powinna być ona zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

 

drukuj